Bezorgen en afhalen
Wij streven naar een bezorging binnen 1 werkdag (Belgie 2 werkdagen). Wanneer u op werkdagen voor 16:30 uur bestelt, dan zorgen wij dat uw pakket op de dag van de bestelling wordt overgedragen aan DHL. Zij verzorgen de verdere afhandeling van de bestelling. Vandaag besteld morgen in huis. U ontvangt ook een tracking code. Natuurlijk kunt u voor vragen bij ons terecht via [email protected] of telefonisch via 072-808 0179 (ma - vr 09:00 - 17:00 uur).
Geen verzendkosten
Over de verzendkosten kunnen we kort zijn: die zijn er niet. Bij Quality Heating is verzending binnen Nederland altijd gratis. De prijs die bij het product staat, is de prijs die u uiteindelijk betaalt. Niets meer en niets minder. Dus geen verrassingen achteraf. Naar Belgie zijn de verzendkosten 5,60 euro.
Boiler met schade ontvangen?
Elke boiler die wij verzenden is voorzien van een extra dubbele karton met een dikte van slechts 11mm (om schade te voorkomen). Heeft u een boiler ontvangen met schade. Dan dient u zo snel mogelijk deze schade kenbaar te maken met fotos van de verpakking, verzendbon en van de schade. Binnen 48-uur na ontvangst van de boiler. Wij zullen kosteloos een retouractie gaan opstarten en een nieuwe boiler gaan opsturen.
Afhalen in Alkmaar
Uiteraard is het ook mogelijk om het door u bestelde product af te halen Alkmaar. Tijdens het afrekenen kunt u afhalen selecteren. Als de boiler gereed staat voor afhalen. Dan ontvangt u van ons klaar om af te halen.
Product defect, reparatie?
Defecten zijn er om verholpen te worden. Als je toestel niet meer werkt, vul dan het onderstaande formulier in onze technische medewerkers bekijken uw klacht en wij nemen deze z.s.m. in behandeling. Een reparatie kan snel worden opgelost worden bij sommige artikelen schuilt de oplossing in een supereenvoudig hoekje.
Reparatie altijd gratis?
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis.
Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
Kosten vergoeden?
Quality Heating vergoedt geen kosten van installateurs/elektriciens voor het repareren of vervangen van bepaalde onderdelen.
Bekijk het garantie portaal voor het aanmelden van uw garantie aanvraag.