Reparatie van uw elektrische boiler
Ondanks strenge kwaliteitscontroles kan niet worden gegarandeerd dat er nooit iets defect gaat. Mocht er onverhoopt iets mis gaan met uw product, dan kunt u in de meeste gevallen rechtstreeks contact opnemen met onze servicepartners.
Wilt u de service liever via quality heating laten verlopen? Volg dan de volgende stappen:
Neem telefonisch of via e-mail contact op met onze klantenservice;
Onze medewerker noteert het probleem of mankement van het product en stuurt u per e-mail een retourformulier toe;
Vul het toegestuurde retourformulier in en sluit dit bij uw retourzending;
Uw product wordt doorgestuurd naar een geautoriseerd servicecentrum dat het zal repareren;
Na reparatie zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer bij u wordt afgeleverd.
Wat verder belangrijk is om te weten, is dat:
Op al onze producten de garantievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant van toepassing zijn.
Het ter reparatie retour sturen van producten door u als klant voor rekening van quality heating geschiedt, maar op risico van u als klant.
Om het risico op verergering van bestaande defecten en schade en nieuwe mankementen te minimaliseren, raden we u aan onze verpakkingsadviezen goed door te lezen.
Als u via quality heating uw product ter reparatie retour stuurt het mogelijk langer duurt voordat u het weer terug heeft dan wanneer u uw reparatie rechtstreeks via een van onze servicepartners laat lopen.
Meer dan 60% van alle reparatieaanvragen het gevolg zijn van gebruikersfouten of simpele storingen betreft. U kunt een onnodige reparatie voorkomen door:
-de handleiding goed te raadplegen
Als het defect geen fout van het artikel zelf betreft, maar bijvoorbeeld het gevolg is van verkeerd gebruik of aan een andere garantie-uitsluitende oorzaak te wijten is, de transport- en reparatiekosten bij u als klant in rekening worden gebracht.